شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد راهبند اتوماتیک پارکینگ ارائه دهیم:

راهبند اتوماتیک پارکینگ، موانع پارک خودرو و موانع ترافیکی که ایجاد نگرانی در مورد پارکینگ وسایل نقلیه ، در هر توسعه شهری مدرن را فراهم می آورد را با روشی ایمن و مقرون به صرفه برطرف می کنند.

راهبند اتوماتیک پارکینگ باید به صورت استاندارد و مجهز به جعبه دنده های سنگین و موتور ساخته شده باشد که ظرفیت مقابله با هزاران چرخه کار را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می دهد. راهبند اتوماتیک پارکینگ هم زمان باز و بسته شدن سریع را حفظ می کنند ، این یک ویژگی با هدف طراحی شده برای افزایش جریان ترافیک است .

 

راهبند اتوماتیک پارکینگ برای هر برنامه

راهبند اتوماتیک پارکینگ را برای موارد زیر نصب می کنند:

مناطق پارکینگ تجاری

مناطق پارکینگ کارمندان (از 3 فضای پارکینگ اتومبیل تا بیش از 500 نفر)

مناطق پارکینگ مرکز خرید

پارکینگ های عمومی برای هتل ها ، بیمارستان ها و دانشگاه ها

پارکینگ های چند طبقه

داخل محل کارخانه

اگر به دنبال یک راه مؤثر ، مطمئن و اقتصادی برای امنیت مکان های پارکینگ خودرو هستید ، راهبند اتوماتیک پارکینگ موانع اتوماتیک یا موانع ترافیکی راه حل مورد نظر شماست!

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهبند اتوماتیک پارکینگ لطفاً به سایت شرکت اشل مراجعه کنید. اشل با داشتن سال ها تجربه، راهبند اتوماتیک پارکینگ را با بهترین کیفیت در صنعت ارائه می دهد.

مزایای راهبند اتوماتیک پارکینگ:

طراحی شده برای اتوماسیون و محافظت: راهبند اتوماتیک پارکینگ یکی از وسایل کاربردی برای ایمنی و محافظت است.

مانع خودکار. راهبند اتوماتیک پارکینگ خط کاملی از موانع خودکار ، از جمله مدلهای پر سرعت و استفاده تجاری گسترده را تشکیل می دهد. یک سیستم پشتیبان با مانع دروازه اتوماتیک برای مدل های کم ولتاژ است. اگرچه می توان از راهبند اتوماتیک پارکینگ به عنوان موانع امنیتی استفاده کرد ، اما راه حل پیشنهادی برای محافظت از مناطق شهری ، املاک خصوصی یا ساختمانهای عمومی در برابر تروریسم یا بازدید کنندگان ناخواسته توسط دروازه مانع اتوماتیک ، مجموعه نهایی تخته های اتوماتیک با امنیت بالا معرفی شده است. در حال حاضر دروازه های موانع اتوماتیک برای دستیابی ایمن و دسترسی معتبر ، در مناطق مسکونی و پارکینگ ها به ساعت نیاز دارند. دسترسی وسایل نقلیه به دروازه های ورودی و خروجی توسط راهبند اتوماتیک پارکینگ کنترل می شود.

سیستم پارکینگ اتوماتیک. راهبند اتوماتیک پارکینگ یک راه حل کامل و حرفه ای برای مدیریت پارکینگ است: تجهیزات ارائه شده شامل پرداخت خودکار با ایستگاه های ورودی و خروجی خودکار است.

راهبند اتوماتیک پارکینگ طراحی و ساخته شده است تا در شرایط متنوعی مانند پارکینگ های بزرگ ، عوارض بزرگراه با معکوس مکرر ، تاسیسات صنعتی فعالیت کند.

امکان تنظیم گذرگاه مفید با راهبند اتوماتیک پارکینگ .

حرکت مکانیکی با میل لنگ برای ایجاد یکنواخت نوار ، همچنین مدیریت کندی در باز و بسته شدن دارد.

مجهز به پروتکل U-Link ، راهبند اتوماتیک پارکینگ امکان ادغام در سیستم های مدیریت پارکینگ یا مدیریت ساختمان را فراهم می کنند.

 

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : راهبند اتوماتیک پارکینگ, نویسنده : eshel eshel بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 21 مهر 1398 ساعت: 18:52

خبرنامه